avon

Pizza..

Poniewaz mieszkam we Wloszech ,jedzenie made in italy to dla mnie chleb powszedni jak schabowy z kapusta :)
Powiem szczerze ze brakuje mi polskiego jedzenia bardzo przejadly mi sie juz makarony ,risotta i inne wloskie specjaly ale nie pizza :Dmoge ja jesc ciagle na sniadanie obiad kolacje ,jestem taka pizza
maniaczka ..
 Lubie taka najprostsza czyli sos i mozzarella ale nie gardze takimi bardziej wyszukanymi z 1000 dodatkow podwojnym serem i na grubym ciescie :D




KTO Z WAS LUBI PIZZE ,LAPKI DO GORY :D I W JAKIEJ WERSJI Z JAKIMI DODATKAMI :D?
xoxoxox


18 komentarzy:

  1. Lubię :) Jakąś z serami :D
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłas ochoty na pizze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię taką na cienkim cieście z dużą ilością sera i lubię takie pikantne i bez kiełbas :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. YUMMY makes me wanna eat pizza lol

    www.DianeFnk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności :) Ja też uwielbiam pizze najbardziej 4 sery i pepperoni :) I oczywiście domowa czyli wrzucam wszystko co mam w lodówce :) Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja:) właśnie zjadłabym ostatni kawałek pizzy:d najczęściej robię hawajską:D

    OdpowiedzUsuń
  7. me encanta la pizza, bueno realmente toda la comida italiana
    susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pizze, nie mam ulubionych dodatków, zjem wszystko poza owocami morza :D, oczywiście musi być dużo sera i do tego najlepiej sos czosnkowy :).

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią mogłabym się z Tobą zamienić kocham makarony i pizzę !! mogłabym to jeść codziennie i do końca życia by mi się nie znudziło;p

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam i niedaleko mnie jest lokal prowadzony przez Włochów więc jedzenie tam jest cudowne i aż się czuje ten włoski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam :) zwłaszcza z ruccolą i szyką parmeńską :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I also love pizza! XX
    http://betweenmyclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A to da się pizze nie lubić? :D Mój mąż mógłby ją jeść codziennie, ale na całe szczęście dzięki mnie zachowujemy zdrowy rozsądek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. love pizza!!!

    http://cosmopolitansatmidnight.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytałaś o obserwację ja już , czekam na rewanż ;) + poklikałam w linki
    s-pineczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmmmmmm....buenísima. gracias or tus visitas. te seguimos!!! besos!!!

    http://lasdamasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pizzę !
    Zazwyczaj podczas zamawiania staram się wybrać taką ,której jeszcze nie jadłam ;)
    Więc ulubionej pizzy nie mam lubię kombinować ze składnikami.
    A może masz przepis na dobrą pizze taką domową ?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3