avon

Wiosenna wishlista z Dresslink

Hej, ostatnio odkrylam bardzo fajny sklep internetowy z ciuszkami w przystepnych cenach..przegladajac oferte tego sklepu pare rzeczy wpadlo mi w oko:)

Koszula w kratke, calkiem inna inz zwykle, mieszane kratkowe wzory dodaja jej orginalnosci i niepowtarzalnego wygladu..



Ramoneska to jest czesc garderoby ktora chyba nigdy nie wyjdzie z mody, nosily ja juz nasze mamy, dodaje drapieznego rokowego looku kazdej niemal stylizacji, mnie szczegolnie przypadla do gustu super krotka i w camelowym kolorze, byc moze dlatego ze tego koloru brakuje mi do mojej kolekcji skorzanch ramonesek.
Mam ich dosc spora kolekcje w niemal kazdym kolorze od czerni do pastelowego rozu i zieleni :)
Braz bardzo mi sie przyda!!
Idealnie pasuje do dzinsow szortow spodnic, legginsow no do wszystkiego taka jest prawda idealna na wiosne kiedy to pogoda plata nam figle :)




Sklep Dresslink oferuje nam szeroka game ubran na kazda kieszen.
Wysylka do kazdego zakatka globu, platnosci odbywaja sie tradycyjnymi metodami tj.
-PAYPAL
-WESTERN UNION
-PRZELEW

Wysylka jest platna kalkulowana za pomoca wagi zakupionych produktow i odbywa sie za pomoca kuriera lub tradycyjnie poczty.

Sklep oferuje nam roznego rodzaju promocje np te croop topy kosztuja jedyne 
0,01 $ 



Tak samo jak stroj kapielowy must have kazdego lata!


ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA SKLEPU 
DRESSLINK 
MYSLE ZE KAZDY ZNAJDZIE COS W SWOIM GUSCIE!!


Znacie ten sklep, jakies doswiadczenia?
BUZIAKI
XOXO

14 komentarzy:

  1. Ciekawe stroje :)

    __________________
    Minimalizm styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te stroje ! Naprawdę must have ! :D

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. topy rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramoneska i strój kąpielowy SUPER!! ale pierwsze zdjęcie mi się nie otwiera i nie mogę popodziwiać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, założylam nowego bloga, mam bardzo mało komentarzy i obserwatorów, liczę na twoją pomoc, a tak poza tym to masz bardzo fajny, super blog, kiedyś czytałam, ale przez dłuższy czas mnie nie było.Zapraszam : http://modawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/western.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramoneska bardzo ciekawa taka troszkę inna niż standardowe ale podoba mi się :D mają fajne torebki ale ja zawsze jakoś boję się zamawiać z zagranicznych sklepów może ze względu na mój słaby angielski

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula w kratę naprawdę ciekawa, jeszcze takiej nie widziałam. O sklepie gdzieś słyszałam, ale nigdy nie miałam okazji kupić, może spróbuję...;)
    historia-piorem-pisana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poztywynie zaskoczyła mnie cena tych topów! :o żal nie skorzystać haha
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. So smart!!

    www.hisfashionhighness.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3